2012年3月7日

鬧鐘

大媽: 你地有無奇怪, 點解我地可以咁早起身去行山呢??  咪就係因為我地有個鬧鐘囉!!  你地一定會話鬧鐘個個都有啦. 要起得度至得KA.

你地有所不知喇!! 我地呢個鬧鐘係獨一無二, 準確度係99.9%, 淨係假期先會操作o架. 嗱嗱..等我開估啦. 咪就係呢個狗狗形活動鬧鐘囉. 每逢假期, 洛B就會叫聲細媽勞動. 細媽勞動完就會叫醒我同婆婆喇!!

細媽: 個仔只係假期先可以去街. 佢叫到, 又點忍心唔理佢繼續瞓o丫.


洛B: 其實都係你地行得慢, 唔早D出發, 天黑黑都返唔到屋企啦. 哈哈哈….

3 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2012年3月7日 下午1:41:00

    哈哈, 洛洛好盡責地做好這份工啊XDXDDD
    [版主回覆03/19/2012 12:55:33]洛洛 : 為自己, 為佢地, 我會做好呢份工

    回覆刪除
  2. 洛洛牌鬧鐘係唔鬧醒人,誓不罷休!
    [版主回覆03/19/2012 12:55:25]同小齊柔差不多

    回覆刪除
  3. 洛洛牌鬧鐘幾點響架?
    [版主回覆03/19/2012 12:59:52]一般在假期會在 6 點響, 返工日唔響, 半夜去廁所除外

    回覆刪除