2012年3月20日

別了......100蚊套餐



好多時媽咪佢地行完山, 就會係屋企附近食100蚊套餐當晚餐. 不過呢支歌仔以後無得唱喇. 因為在百物騰貴下, 100蚊套餐變左103蚊喇!! 好慘呀!! 乜野都加, 就係媽咪佢地D人工無得加呀!!

4 則留言:

  1. 你好呀...我係豆腐 (曾經係皇瑟堡出沒過...吾知你有無印象)
    想請教下你地比咩野關節補充劑比 d 寶貝食?
    我食開果隻吾會再有貨...而家好頭痛吾知比邊隻佢食好...
    [Janus回覆03/22/2012 11:36:24]我地都係食呢隻.
    [ph回覆03/21/2012 17:58:22]我地都係食 Flexicose 真係識貨喇 !!
    [版主回覆03/21/2012 12:54:13]豆腐, 我當然有印象啦^^
    其實洛洛都食過好多款關節補充劇ga. 剛轉了一隻關節補充液 - Flexicose (Liquid Pet Jointcare), 即有一隻金毛同貓貓樣果款. 每日加在晚餐俾佢食, 有甜味, OK ga. 我地無揀定一款, 主要係睇成份: 葡萄糖胺 (Glucosmine HCL and Sulfate + 軟骨素 (Chondroitin sulfate). 見呢隻有埋 甲基硫基甲烷(天然硫磺)MSM(Methyl Sulfonyl Methane), 好多人推介, 就試下.

    回覆刪除
  2. 現在真係要慳得一蚊得一蚊先得
    [版主回覆03/28/2012 12:49:49]悜返入洛洛基金都好 ga

    回覆刪除
  3. 三個人食$103喎,抵啦!仲想點?平過煮飯啦!
    [版主回覆03/28/2012 12:51:46]咁又係ge, 快快手, 食埋返家洗白白, 早安頓, 好休息

    回覆刪除
  4. 加3%算有良心,銅鑼灣D餐廳一加就最少10 -15%
    [版主回覆03/28/2012 12:53:33]正確係 $23 加至 $24 一電, 加了 4%, 其他不變, 可以接受, 只係以後要改口 $103 套餐

    回覆刪除