2012年3月17日

120317大棠清快塘左右轉

每次行山前, 媽咪都上網睇天氣預告, 知今星期又係宜偏西, 就一早出發....
點知大頭蝦媽咪, 去到車站先發現忘記帶銀包, 飛跑回家拎, 咁就錯失左兩班車


來到大棠都成 9 點半,  好彩來到見四周靚花花, 大家心情開朗, 都唔記得佢瘀事....
點知媽咪想起步時, 又醒起無帶我隻水杯.....唉



星期六會比較多越野單車, 我要定神留意行....


上次來, 片片紅葉, 今日來, 處處翠綠...






上星期日落雨, 少左一日行山, 今日特別興奮...


呢度....我地上次同大姨媽瘋狂玩紅葉...


今日楓香換晒春裝....





早前落雨, 吉慶橋因而流水淙淙....




只係行了一小段, 單車絡繹不絕....






離開吉慶橋....就快到分界位....



行去田夫仔定去大欖涌好呢


我揀去大欖涌方向....



11 點了, 蔚藍天下....


我決定唔行車路, 揀上圓墩郊遊徑...


行山徑, 有樹蔭, 少單車, 少大車, 對我安全又適合D....




初初大細媽無諗住行泥路, 怕會濕滑, 跣親婆婆....




但路線都好乾爽, 証明我今次係精明決斷




行元荃古道, 上落較大, 所以我又揀行圓墩



捕蠅草小花....






在樹蔭間行, 真舒服....



又接入元荃古道...




當然會時見開揚位啦.....











上返車路啦.....


我地小休食午餐後都係未到 1 點, 如果向清快塘落深井, 個多鐘就行完....


一於轉去圓墩青龍頭方向....






酢醬草花...






到大欖林路青龍頭段, 當然轉落去.....


我唔想只係行車路, 我又自動決定行入煤氣管路小徑...


除左今日媽咪揀由大棠起步, 所有路線, 都係由我決定ga....












到十字路, 媽咪話唔好行錯路, 我地要去清快塘ga....





松樹花....


今早行時, 常常聽到大船嗚笛聲, 應該能見度好低...
但下午了, 陽光照散霧氣, 已經望得遠遠....


今日無杯用, 好彩媽咪有罐吞拿魚醬, 罐有膠蓋, 膠蓋就成了我的水杯...., 否則我都唔知點飲雞肉湯...















始終今日有成 27度, 細媽超想飲冰凍飲品, 就轉入去喜香農莊買凍凍檸檬茶...


好耐無見藍天....


又好耐無見咁清的青馬大橋, 真開心...



所以, 今晚, 細媽好有心情整什菜肉蒸蛋俾我當晚餐呀

2 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2012年3月19日 下午2:01:00

    酢醬草花... <- 好可愛啊
    [版主回覆03/27/2012 12:50:15]有黃有紫添

    回覆刪除
  2. 點解漏貢多野 ka
    [版主回覆03/27/2012 13:23:16]以你現時狀態, 一定快過婆婆

    回覆刪除