2012年3月19日

幸運抽獎日

3月16日係細媽公司一年度嘅抽獎日, 亦係我洛B豬仔漲漲嘅一日, 唔知佢今年抽到D嘜呢??

希望佢唔好抽到無聊ipad啦. 一定要抽到現金獎呀!! 好緊張呀!!

終於知道結果喇!! 佢抽到6號.




係G-shock 加現金1300. 初時佢都有失望KA. 因為抽唔到最多現金獎. 不過小SO媽話隻錶送俾大媽做生日禮物都唔差丫.



佢先覺得都係喎, 年年都係得我洛B有著數, 今年連大媽都有份, 都幾好丫.



後記 : 細媽某男同事好衰呀! 一早就話點都唔要抽到隻錶, 當細媽抽到仲陰陰笑, 但之後佢只抽到1600元現金, 就話如果細媽唔想要隻錶可以同佢交換喎!! 佢邊有咁好心地丫, 係細媽份禮物總值高過佢, 佢先會想換. 細媽睬佢都傻啦.

3 則留言:

  1. Wow )) 大姐同你細媽, 你地呢期行運呀 !! 最大得益又係洛洛, 真係正到痺呀!!
    [版主回覆03/28/2012 12:46:32]洛洛: 都無話我係最大得益ge, 是關細媽的就即係我的

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2012年3月20日 下午1:21:00

    i pad 都好呀, 放返出去仲多過你過到呢
    [版主回覆03/28/2012 12:47:37]細媽同事 拎ipad 去先達, 放到 $2xxx ar

    回覆刪除
  3. 嘩,咁容易抽到現金既?
    [版主回覆03/28/2012 12:48:16]因為最少果份係 $1600 cash

    回覆刪除