2010年1月31日

100131攜妹共遊鹿湖尋吊鐘

上年2月7日來尋吊鐘, 差不多過晒花期, 今年再提早一星期來鹿湖, 仲帶埋阿妹, 等妹比花嬌      



4.7 公里,因為要上山同花體力, 官方預3-3.5 hr


又係起步石級.....





鹿湖郊遊徑的路標....





起首一路上, 見好多花淍落, 以為西貢太暖太曬, 又過晒花期, 原來唔係呀......





阿妹開心到爬樹


今日想唔到好曬, 有點失策, 無帶遮同多點水


成條徑都有好多吊鐘花...





我地只係睇花都磨左好耐時間........








到夾萬坑...... 


我一見水, 問准大細媽, 就一支箭落水玩.....








我地好有情意結, 因為呢度就係遇上贈帽有緣人的地方, 唔知幾時會再重遇呢            


又要開始向上行......





來到交叉位, 因為又曬又怕唔夠水, 有路可以落山往赤徑, 應該易行D, 大細媽掙扎好耐, 最後維持原計劃繼續行程....


如果改路, 可能未必有更多吊鐘花觀賞......





上呢段石級路, 係好辛苦.........


婆婆, 你慢慢上來, 我地會等你........


上高D, 又有好多呀.........





溫暖關係, 蜥蝪又出來曬太陽....


一路努力行, 我地在鹿湖高原唔停留太耐, 怕曬屎....


落山了, 仲仍有吊鐘花開滿兩旁.....














有些含苞, 有些結了果, 希望行山人仕愛惜大自然, 唔好採摘, 咁大家就可能年年有花欣賞    


又落到引水道......


再行多一公里多點, 就到北潭路....


完成今日行程, 想唔到一月尾都咁熱, 下星期行山, 都係帶多D水先


沒有留言:

張貼留言