2010年1月29日

100123開心玩食日@Ocean Park + 小欖燒烤場

有左叉燒洛, 我地都唔捨不得留他一個在家, 難得幾位妹妹有興致, 加上細媽又返工, 我一於賣甩佢地, 自己去 fever

因為一早有事要出去, 我好早就在金鐘, 慢慢嘆早餐.......... 


一路悠閒等幾位妹妹



齊人......., 出發了...............                      


我地在 629號, 無為意, 全車人都去晒大樹灣果邊...........

唔緊要, 反正都預玩機動遊戲機先, 省左坐多程纜車





入場開波, 先玩轉精品店.........      





上登山電梯....


第一站, 一齊玩滑浪飛船, 我坐第一, 玩到成身濕, 又影唔到相, 於是走去太空摩天輪, FING返乾淨


乾晒, Yeah.......





阿十同阿餅, 夠年輕, 心臟負荷到, 可以玩越野飛車.......


咁輕鬆ge..............                                  


偷窺太平洋海岸的海豹....          





阿四上身的我                                  


毛豆上身.....................                  


正傻婆.............


肚仔有點餓了..........


沖天搖擺船, 唔係叫海盜船咩


跳樓喇.................                                   


好驚咩.............





瘋狂過山車, 坐果兩個真瘋狂, 竟然話無料到








開餐喇.......... 


水母萬花筒.....








咁多人, 早點掛隊坐纜車落山......


畏高的我, 好驚                         


好彩剛好有公事電話, 可以分心, 話咁快就到終點......








去探安安同佳坐先......


得安安出來, 佳佳收左工, 下次再見啦.........





我地走時, 佢兩個好鬼祟偷看我地


我地傻傻下, 見入海洋列車, 又走去坐八卦下, 點知原來上返山, 我地落車即時走返轉頭, 坐車回山下......





入亞洲動物天地.............               


盈盈同樂樂就住係呢度......


仲有小熊貓.....











雖然會被人抹去, 但影相可以作留念.........








細媽快生日, 呢個公仔, 佢好愛不釋手


難得出來, 僅要盡情玩到底, 我地去埋大欖燒烤樂園 BBQ


笠笠收工有參與, 好開心一日呀


5 則留言:

  1. WOW~~好正啊~~我都好耐無去海狗公園啦~~好想去玩~~XDXD

    回覆刪除
  2. 啊....獨留小童在家

    回覆刪除
  3. 好盡興o既一日呀
    [版主回覆02/02/2010 13:01:00]Yeah

    回覆刪除
  4. ★珍妮 & 毛毛★2010年2月1日 晚上10:05:00

    yeah 玩得好開心的一天啊
    [版主回覆02/02/2010 13:02:00]你地話最開心果位係我 ar

    回覆刪除
  5. 嘻~~~宜家打算2月28日~~我生日去~~呵呵~~
    [版主回覆02/03/2010 08:46:00]28/2 , 正是我洛洛五歲生日呀
    可惜佢唔入得
    預祝你生日快樂 ^^

    回覆刪除