2010年1月1日

100101元旦東涌昂坪來回走

我地習慣新年登高行大運, 快兩年無去大嶼山大佛, 今日就一於揀呢度

東涌市出發了.........                       




我地今次沿裕東路旁的行人路行, 咁我就可以唔駛用繩呀....


兩年無來, 周圍D路唔同晒, 今次又摸索, 選學校旁邊路去石門甲....

認到條小徑了..........


見個牌喇....    


在小徑, 我地見到一隻兩個多月大小BB, 好可愛





到石門甲.....                                 





轉左邊路上, 會到達羅漢寺, 我地見有人坐的士上來, 唔想行, 可以偷懶坐的士


仲好陰天, 天文台報可能有一兩陣雨, 希望唔會咁巧合落在我地頭上啦......





轉上係地塘仔郊遊徑, 行去伯公坳, 嘔程好短咋.........











原來寶林禪寺正舉行禪七, 怪不得沿路上時, 有些靜修寺有咁多著便服的人, 手拿大碗食飯, 原來係禪修期.......


雀仔, 咁你要寧靜D 呀....





有陽光出現喇..............


藍天出現, 希望繼續陽光普照...........


晴天下, 鳳凰山頂還有少少白雲遮遮掩掩......


到昂坪天壇大佛, 今日係元旦, 唔算多人喎....


肚仔餓, 我地又來呢間士多食野, 因為比較乾淨同光猛......


魚蛋、燒賣、湯麵、豆腐花、蕃薯糖水, 三個女子食左八碗野, 媽咪話新年一定要食飽, 唔好虐待自己喎


坐在士多, 可以一路食, 一路望住大佛ga.....


昂坪360同市集, 狗地唔入得, 我地咪在門外玩都一樣o者, 但個天又多起雲了.....


媽咪畏高, 佢話唔坐吊車都無損失


寶蓮寺又係 no Be Bee, 來張到此一遊無問題.....


去另一景點....





來到簡林, 見D大木缺乏完善保養, 唔係可以豎立幾多年呢....





我在鳳凰腳下.........


唔得, 我要上去佢頭頂征服佢


行入D, 睇心經簡林更清楚, 唔屎同人爭路........


鳳凰山, 我來也.......


又再次濃霧, 原本有條石壁郊遊徑, 可以落去石壁水塘, 我未出世時, 媽咪佢地行過兩次, 但08年雨季雨災, 大嶼山好多地方都山泥傾瀉, 石壁郊遊徑要永久封閉, 我無緣去行了.........     





大霧唔上山了, 計劃係行回車站坐車回東涌, 婆婆話不如行返落去, 都好快o者


我地沿路回程, 鳳凰山頂俾雲遮蓋晒.....


細媽話都無太陽, 唔戴太陽帽, 改做愛斯基摩人喎


東涌市都好迷濛, 天仲好似暗好多.........


我地快快步, 好快回石門甲......  


原來個天又出現藍窿窿, 媽咪話再追窿


追到窿, 天色又光亮返.....


回東涌, 快坐車回家附近.........

今日係元旦, 我地唔再食A或B餐, 食好D, 點小菜......

希望2010年都豐衣足食


3 則留言:

  1. 洛洛原路去,原路走,有啲悶啊!有無諗下行吊車徑回程呢?
    [版主回覆01/02/2010 23:54:00]原路來回唔悶, 我地但求開心, 點行都無問題
    吊車救援徑行過一次, 洛洛腳仔細, 好多次叉錯入隙位, 好危險, 而且多梯級對婆婆來講好辛苦, 又太長路, 我地兩點半先回程, 要再行 7公里, 天入黑都未必落到山腳, 我地上次行完, 都認為行一次都夠皮

    回覆刪除
  2. 自己住左東涌咁耐..真係唔知原來有咁多地方去架!
    [版主回覆01/03/2010 18:42:00]其實仲有好多地方, 但大嶼山好多路都比較多碎石及大石級, 對婆婆來講, 比較辛苦, 而且交通太遠又唔方便, 我地相對少去大嶼山.
    仲有, 布丁好似我地的瑤瑤, 但她已經去了彩虹橋了.... 

    回覆刪除
  3. 好辛苦o既一日呀
    [版主回覆01/05/2010 13:00:00]第一日, 一定都唔辛苦

    回覆刪除