2010年1月30日

100130深井圓墩大欖涌水塘

又一連兩日假期, 媽咪見星期四、五在大埔西貢果邊有雨落, 怕今日地面會太濕滑, 所以改去西北邊行山

我地由深井村 10:45 am 出發, 可能近新年, 村內有一棵好大桃花盛開



媽咪, 唔好咁多野講, 行啦..........


今次係先苦後甜, 因為要一路上斜上山........


兩百幾級石級, 就轉去深井水塘.......





又來圓碌碌郊遊徑 (個名係細媽起GA)











轉上去, 仲有斜車路, 加油........,


我地起成個半鐘先上到圓墩營, 真係......................慢....., 但已經唔駛再上斜, 應該開始舒服路....


又話今日間中有陽光, 好好天喎.....


上次同大姨媽行圓碌碌郊遊徑, 因為路程長, 怕太晏, 無入來玩, 今次時間充裕, 僅係入來八八先啦











大細媽見到水中呢條橫樑, 就諗起 GiGi


營內最入的草地就有人紮營, 但最出的就無活動, Yeah .......


離開圓墩營, 繼續郊遊徑路線...........


入泥徑喇.........


有林蔭, 唔怕曬屎..........              


但又有爛泥路喎, 好彩唔滑咋...........


一路行, 一路見吊鐘花開, 細媽仲發現可能有兩種品種, 因為樹幹形態及花有深淺....





好爛路, 婆婆睇路呀......








過了C6307, 來到呢度, 媽咪終於有印象, 上次只係一路行, 無影相留念, 所以無晒印象                   


Dee Dee 媽教行去青山公路就正確.......


好快接返落車路.......


嘩, 成地炮仗紙碎, 有人抖膽來放炮仗


原來成地花瓣係紅花荷 (又名紅苞木、吊鐘王) , 我地在大潭水塘都見到.......


好有新年氣氛呀....................    





後面直上可以去吉慶橋同石崗, 我地向青山公路大欖方向走.....


經過越野單車場, 我又入去玩障礙賽先



 




地質公園都有介紹火山帶熱力而成的岩石, 呢度有好多.....


千島湖好靚....


雖然有陽光, 但有煙霞........


陽光好溫暖, 真舒服......


1952年, 媽咪都未出世, 已經有呢度......


到大霸了......., 其實有兩條路, 一條直落懲教所, 一條過大霸再落懲教所......                                        


我地僅係去埋大霸.....             





下邊就係大欖男女子懲教所......




















走捷徑行石級落先...........


過水務局員工宿舍,


到大欖男女子懲教所.......


因為快有車來往, 細媽開始抱我...........


懲教所員工宿舍.......


一路行, 就到懲教所及牙科診所入閘口, 本來要再行一大段車路出青山公路先有車出市區, 但媽咪見有部的士, 僅係拿拿臨跳上車


15:30pm到深井, 事關細媽五臟廟叫救命


食下野, 買下湯丸又一日, 日落了, 早點回家休息, 又準備明天


3 則留言:

  1. 去到大欖,如入無人之境,任影相都得?無人趕呢?

    [版主回覆01/31/2010 21:20:00]實經過ga, 好多懲教員同囚犯都見我地, 都無埋我地添

    回覆刪除

  2. 自從上次去過碌碌郊遊徑, 都幾LIKE呢個地方.  真係想帶GIGI再重遊.  我估佢今次唔會落水掛
    [版主回覆01/31/2010 21:22:00]再落我就一定又笑屎
    條路真係幾好, 只係上斜辛苦D咋
    下次想反方面行, 唔知會點呢

    回覆刪除
  3. 個大草地好五呀 ^^
    呢度 .. 都好正, 唔知我依家行唔行得到呢  
    [版主回覆02/02/2010 13:04:00]有諗過叫埋你地行, 但你地忙, 遲 d 行過

    回覆刪除