2009年7月19日

大誘惑

星期日一早, 媽咪見打風後天氣唔太好, 雖然屋企雞肉乾仲有一星期存貨, 但反正無事做, 又怕下星期六日無時間, 都係提早整定雞肉乾存貨俾我

唔知點解, 又唔係第一次整, 我往時都係會間中走去巡視下進展, 但今日........


嘩, 唔通今日無食過太多野, 肚仔餓咩

好香呀     



我未試過忍唔到, 今日竟然出手又出鼻仔去頂部機, 仲要吠部機添
唉, 吠極都無用, 媽咪都唔識做ge


媽咪 : 洛洛, 等雞肉乾好, 媽咪一定請你食一條新鮮雞肉乾, 你乖乖, 幫手睇實啦

媽咪, 真ge, 千祈唔好呃細路仔喎

4 則留言:

  1. 出手 洛洛忍唔住喇

    回覆刪除
  2. 條片好好笑呀!

    回覆刪除
  3. 哇...乜原來洛洛都咁為食既咩? 我反而想知個風乾機邊一有得賣.我之前都見過人post過相..但未見過有得賣
    [版主回覆07/24/2009 12:39:00]以前 blog有好多, 但 e+ 都 block 晒了 .............

    回覆刪除
  4. 咁香~~~~我都聞到啦! 點忍呀

    回覆刪除