2009年7月25日

090725太子回家去

嘻嘻, 細媽今天要返工, 昨晚都無打算出去o架, 但媽咪忍唔住悶, 又見我恨出去, 所以帶我同婆婆去太子, 等細媽收工來匯合


我都好肚餓, 但只可以食少少芝士咋



先去花墟逛個圈, 滿足婆婆


再慢慢由太子行返屋企


行行下, 竟然見到有個咁粗俗車牌


我地由界限街行去九龍塘


當去到天橋, 媽咪一定俾我自由行ga








下午4點, 太陽仲好猛烈, 所以, 媽咪揀唔行窩打老道, 轉入金巴倫道行


有遮蔭, 又少車來往, 空氣會比較好


話咁快又就到九龍塘車站


我唔搭得火車, 但係站前都可以影相卦


浸會大學運動場外天橋.


遠遠係獅子山, 咁細ge


我地經聯合公園, 由去九龍城買下野, 就朝屋企方向回家去, 因為要早D休息, 明天又要出動ar


4 則留言:

  1. 今日好熱吓,洛洛下午出動行街,唔熱咩?

    回覆刪除
  2. "嫖"咪忍唔住悶????

    回覆刪除
  3. ★珍妮 & 毛毛★2009年7月26日 凌晨1:12:00

    今日好熱,仲落咗陣雨,洛洛無濕嘛

    回覆刪除
  4. 我成日都係九龍城行去何文田同旺角,逛完再行返九龍城架,咁樣可以行成差唔多2萬步,好健康架!

    回覆刪除