2009年7月11日

090711與蘇迪羅漫遊長洲

細媽7月的短週, 一早計劃去半遊長洲, 媽咪好早預知今個星期六日會唔好天氣, 但點都可以玩半日ga

因此昨日掛左一號風波, 預計下午稍後一定落雨, 我地為左爭取時間玩, 所以朝早7:40就出門, 準備搭 9點船入長洲



可能太早原因, 成船得好少人咋


成個鐘船程, 等我仔細欣賞一號風波下的維港景先


落船扮好靚靚, 出發lu


我地比較愛行長洲南部, 唔駛上太多石級


我地由學校路上山頂道





沿山頂道行, 經過建道神學院








天福休憩公園無牌寫唔俾我入ga





過埋雅寧苑, 就入長洲墳場一帶


分叉口轉落白鰽灣, 本來想落灘跑, 但可能掛風球原因, 水漲得好利害


但到o依家, 仲係陽光與雲競爭緊, 時陰時晴


經左五行石, 以往都可以爬石落鯆魚灣, 過去張保仔洞, 但水漲已經攔截左條路, 我地都見對岸由張保仔洞來的遊人, 都原路折返, 我地都唔例外


仲有咁好陽光ge, 我都係在五行石下乘涼先





在岸邊釣魚, 好危險wor


我地行到美經援村, 婆婆話唔專登來回去張保仔洞, 慢慢行回市中心食午飯wor











次次來, 都有好多遊客, 今日由我獨佔晒





到市中心, 婆婆同細媽仲未覺肚餓, 諗住再行下先, 當行至北帝廟對出的足球場, 竟開始落大雨了, 我地惟有唔食野, 立即榖趕搭 2:15pm船回中環, 幸好無坐低在露天茶座咋, 否則一定好狼狽不堪

仲有天文台在下午1時25分改掛3號風波, 並由熱帶低氣壓增強為熱帶風暴, 同命名為蘇迪羅.

預計玩半日, 又剛好行晒半個長洲, 今日真係好好彩

4 則留言:

  1. 洛洛坐龍船、霸頭位,醒!

    回覆刪除
  2. 早早去玩真係有着數呀!玩哂成程先落雨!
    我哋今朝九點去到彭福,好彩有陽光得黎又有涼風,竟然唔熱兼好舒服!個乜鬼蘇迪羅(乜同我哋個名咁似?)吹到我哋鬚亂呀!

    回覆刪除
  3. ★珍妮 & 毛毛★2009年7月11日 晚上11:42:00

    7:40就出門口

    回覆刪除
  4. 昨天o既天氣真係比佢玩屎 ... 好彩你地早去玩 .. 唔係洛洛又悶屎左o係屋企ka la

    回覆刪除