2009年7月1日

090701七一大游行

七一回歸大遊行, 唔太適合我同婆婆參加, 所以我改用另一方式參與

據報今日會有成33度, 天氣酷熱, 我選擇又去西灣嬉水


早出發, 早回家, 我地未夠10點就在西灣亭出發, 又唔怕回程太曬

早上氣溫真係無咁高, 好舒服

天仲好藍  

我地又到左姨姨間店舖, 食豆腐花啦


路經另一間士多, 佢地竟然無開舖, 我可以同石磨合照



到左西灣, 唔算多人, 又唔大浪, 媽咪決定今日留在西灣玩, 唔去四疊潭果邊

去玩lor , 太陽伯伯又走開左 

我唔係唔識游, 係撲浪起水花咋




今日太陽伯伯好怕羞, 間中走入雲層內, 所以今日只係間中有陽光, 加上海水好清澈, 又無大浪, 媽咪見有陽光, 就用傻瓜機同我照幾張相

媽咪唔識游水, 但佢好努力在淺水區學游, 仲游到幾步, 唔知佢今個夏季, 可唔可以學識呢              


媽咪, 等我教你, 你睇實我點游喎






游左又玩左成兩個多鐘, 係時候沖身回程


話早回程, 都搞到兩點半先換好衫走, 好彩, 今日天氣唔係想像好咁曬咁熱, 真係多謝天公伯伯 


仲有唔帶大機只帶傻瓜機好處, 就係可以拍我游水英姿ar

3 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2009年7月2日 下午1:42:00

    咁熱去游水好good 呀, 不過行咁耐先到就已經屎熱了

    回覆刪除
  2. 嘩......好似要行好耐喎?

    回覆刪除