2007年11月25日

071125深涌喪跑團

媽咪好難得可以醒起, 西貢深涌有個大草坪, 經Fei Ma提醒, 可以由榕樹澳行入去, 全程係石屎路, 平坦易行, 好適合約埋一大班瑟友入去深涌喪跑


因為今日都有15人16狗, 再加上好多遠足者都經此路往西貢其他山頭, 所以沿路無停留影相, 但去到深涌, 點都要同深涌碼頭影返張相ge



嘩, 媽咪話深涌好大, 原來真係ga


大家都自備食物帶去, 印尼特式糯米飯, 軟糯七層糕, 美味蛋沙律, 泰式椰汁糕, 茄汁沙甸魚, 油浸魚柳, 茄汁豆, 豬肉碎條, 泰式蝦春卷, 腰果酥.........


我唔可以俾佢停, 我要喪跑


好難先行過來ga, 點解, 因為我地行去深涌士多果邊時, 在河對岸, 有隻超大型金毛, 一直盯實我, 後來竟然跨越小河跑來, 媽咪知我怕大狗, 隻金毛又來勢洶洶, 佢即抱起我, 隻金毛還爬上媽咪身, 用雙手抓緊媽咪, 媽咪同細媽一直保護我, 好彩金毛個主人走來, 否則後果唔知點喇 當時媽咪已經發覺後腰好痛, 原來被抓傷了幾條傷痕, 回家先發現, 肚皮都有傷痕, 唉, 好彩有幸運之神咋


災難過後, 我地都要笑返ga, 將唔開心同驚惶一筆鈎銷




3 則留言:

  1. 禽日真係玩得好開心..
    多謝表姐帶我地去玩, 婆婆同我 .都會再去玩多一次
    表姐, 有冇搽藥呀?? 好彩都冇咩(外)咋 ..
    [版主回覆11/27/2007 09:22:00]昨晚再發現, 原來肚果條傷痕有瘀傷添, e+按下都痛 , 我估過多兩日無事.

    回覆刪除
  2. 嘩,都好驚險喎,好彩冇大礙,但記得要塗些藥啊。
    成日都覺得大狗主人應該好好睇住隻狗......> <

    回覆刪除
  3. 個日真係玩得好開心呀..辛苦晒洛ma ~.
    你個傷口好d 未呀 ?
    [版主回覆11/30/2007 08:43:00]埋左, D 瘀散左好多了, 有心

    回覆刪除