2007年11月18日

071117龍蝦灣郊遊徑

今日細媽因媽咪在18/11有事, 佢專登請假陪我地行山, 加上婆婆又想早回家看電視, 媽咪就選擇一次短程遠足喇.


龍 蝦 灣 郊 遊 徑 由 大 坑 墩 至 龍 蝦 灣 , 風 景 優 美 , 全 長 2.3 公 里,約 需 時 1 小 時。   



在 清 水 灣 道 與 大 坳 門 路 的 迴 旋 處 下 車 後 , 沿 清 水 灣 道 向 東 南 方 前 行 約 二 十 分 鐘 , 可 到 達 大 坑 墩 停 車 場 。

大 家 睇 細 媽 幾 開 心     
 

停 車 場 旁 大 坑 墩 公 園 內 有 一 個 面 積 相 當 大 的 燒 烤 場 , 建 設 有 小 食 亭 、 清 水 灣 遊 客 中 心 及 清 水 灣 樹 木 研 習 徑 。 場 內 並 設 有 放 風 箏 區 , 為 本 港 的 放 風 箏 勝 地 ; 郊 野 公 園 遊 客 中 心 內 , 佈 置 了 具 大 的 風 箏 , 介 紹 清 水 灣 郊 野 公 園 的 特 色 景 點 。 遊 客 可 在 登 山 前 先 參 觀 , 以 了 解 清 水 灣 郊 野 公 園 內 的 康 樂 設 施 及 風 景 區 的 分 佈 及 植 物 的 種 類 等 。


在風箏區, 有塊好奇特石頭, 成張貴妃床咁呀.


我同媽咪瞓得幾開心.


在 觀 景 台 依 地 圖 細 看 , 可 俯 瞰 清 水 灣 、 布 袋 澳 、 牛 尾 海 及 西 貢 海 的 海 灣 風 光 , 而 牛 尾 洲 、 吊 鐘 洲 、 火 石 洲 及 果 洲 群 島 , 也 紛 陳 碧 海 , 清 晰 可 見 。 遊 客 帶 備 望 遠 鏡 , 亦 可 遠 眺 在 附 近 的 小 島 上 , 由 海 水 侵 蝕 而 成 的 海 蝕 洞 。


龍 蝦 灣 郊 遊 徑 的 入 口 , 就 在 停 車 場 的 盡 處 。


在 大 坑 墩 停 車 場 前 的 小 徑 , 沿 著 石 級 緩 緩 登 山 , 約 走 半 小 時 , 即 到 達 二 百 九 十 一 米 高 的 圓 頂 大 嶺 峒 山 , 在 清 水 灣 東 面 的 海 角 像 鈍 箭 頭 般 露 出 海 面 , 與 將 軍 澳 市 區 相 距 數 公 里 的 天 然 岩 石 海 岸 , 是 清 水 灣 郊 野 公 園 的 外 圍 邊 界 。

話大家知, 其實登山的石級好企, 好高, 係不停咁上石級, 唔好睇婆婆個pose咁鬼馬, 當時太陽當空, 係好熱好辛苦, 其實婆婆背後叫救命, 媽咪俾網上資料誤導左


位 居 山 頂 處 , 海 風 迎 面 而 來 , 居 高 臨 下 飽 覽 遠 近 的 海 灣 風 光 , 好 不 寫 意 。  愛 好 研 究 岩 石 的 遊 客 , 此 徑 亦 是 一 好 去 處 。 在 大 嶺 峒 高 處 的 山 坡 有 經 侵 蝕 後 露 出 之 岩 石 , 在 低 處 的 山 丘 下 是 狹 長 及 金 黃 色 的 火 成 岩 。 另 一 方 面 , 遊 客 亦 可 捕 捉 自 由 自 在 的 遊 鷹 , 在 岩 岸 上 展 翅 滑 翔 的 美 態 。 凡 此 種 種 天 然 美 景 , 非 筆 墨 可 以 形 容 , 必 須 置 身 其 中 , 方 可 領 略 個 中 樂 趣 。


我地評價係風景確實一流, 沿路行, 媽咪同細媽沿途叫: 嘩, 好靚呀!


鬼馬婆婆又出新pose, 佢竟然向後彎, 後面係懸崖, 嚇親媽咪


又行石級步了, 望落好高呀.  


差不多行畢, 我地去左龍蝦灣燒烤場BBQ


婆婆食飽飽, 做體操減肥膏wor


龍蝦灣旁的石灘都好靚wor


龍蝦灣都有個放風箏場, 但就比大坳門果邊清靜多, 我同細媽可以無遮無擋咁跑.


離開郊遊徑, 要繫返繩行lor, 但我都要爬山望高ga


龍 蝦 灣 附 近 有 一 石 刻 , 據 說 這 石 刻 是 在 一 九 七 八 年 由 一 位 資 深 旅 行人 士 所 發 現 。 石 刻 上 隱 約 可 見 非 常 複 雜 的 圖 案 , 估 計 是 青 銅 器 時 代﹝ 距 今 二 千 五 百 多 年 前 ﹞ 為 史 前 居 民 在 拜 祭 儀 式 時 之 用 。 但 是 本 地 一 群 地 質 學 家 卻 認 為 , 這 石 刻 可 能 是 由 天 然 風 化 侵 蝕 作 用 而 成 。 關 於 這 個 石 刻 是 由 人 為 藝 術 , 又 或 是 由 天 然 雕 塑 所 造 成 , 至 今 仍 未 有 定 論。




欣賞石刻後, 沿車路出返在清水灣道與大坳門路的迴旋處, 結束今日行程, 總括又上又落, 並非想像中易行, 沿路無大樹蔭, 但在間中有雲遮陰下, 都係不錯路線.

請按以下瀏覽更多今次行程相喇.

http://www.flickr.com/photos/phyllis2210/sets/72157603218890921/

3 則留言:

  1. 節目安排得好好喎, 又可滿足洛洛行山舒展跟骨, 又可趕得切回家比婆婆看台慶

    回覆刪除
  2. 鄭太@hong kong (Vegetarian)2007年11月19日 上午8:18:00

    佢好似係到笑緊咁~ 好開心~
     

    回覆刪除
  3. 呢段路..我都有興趣..但依家帶雙瑟又相機 .. 實在太辛苦 .. 冇乜機會可以咁行喇

    回覆刪除