2007年11月6日

071104甲龍古道/雷公田/河背漫遊

上星期六, 媽咪無頭緒o係星期日去邊好, 於是八卦問下表姐, 原來佢地在大帽山郊野公園有比賽, 媽咪就拍板去果度, 順便探下班.


因為大姨媽未到出發時間比賽, 佢就帶我地行下大帽山遠足研習徑學下野por.


遠足研習徑入口設於大帽山扶輪公園,  設於大帽山麓, 該徑全長一公里,難度不高,即使沒有特別裝備,或是小童而有成人陪同,都有能力走畢全程,沿途設有站點及解說牌,透過活動認識遠足安全須要注意的事項.




行完研習徑, 大姨媽同二表姐係時候準備去出發點出發比賽, 剛好大表姐比賽完回來, 事後我仲知佢拿到該組比賽冠軍添呀.


大表姐見有時間, 就帶我地行去今次行程出發點添.


媽咪選擇由甲龍古道起步

甲龍古道沿大帽山西面山坡的一條山徑蜿蜒而行,起點在荃錦公路最高處郊野公園管理站鄰近的巴士站,終點則在甲龍的引水道面對雷公田村。

該古道全長約兩公里,步行約一小時,是古時八鄉石崗一帶務農人士往來荃灣市集必經之路,穿過大欖郊野公園的樹林區及數條小溪。其中有幾段路的坡度頗為峻峭,因此,只宜穿備行山鞋來此步行。沿途多段由石塊砌建的小徑,是前人就地取材精心築成,踏步其中充分體驗當時務農人士的生活點滴。

古道兩旁林木參天,野生動物雀鳥影蹤隨處可見,初段豎立了彩色傳意牌介紹林區內的生態和環境特色,是短途旅程的上佳之選。




甲龍古道是被候選為5大賞蝶好去處之一,不妨為賞蝶而走一趟。可惜媽咪個相機仲有未整好,  見佢對住四周飛舞蝴蝶, 大叫: 我唔制ar


甲龍古道全程落差約四百米,主要由泥路與石塊路組成。


古道沿河谷而建,水源充足,植物多樣性高,當中不少是原生品種,吸引蝴蝶棲息和覓食。




沿路都經過幾條小溪小水瀑, 就係又影相, 人家行一小時, 我地又用多倍時間行


全程有樹蔭, 唔怕俾猛烈陽光曬傷o架.


終於行畢了.


但我就痴晒痴頭芒種子, 拮屎我呀


因甲龍古道只有兩公里路程,媽咪選擇再多走至河背。


但首先就係去雷公田牛奶農場醫肚喎.


我又想試埋薑汁撞奶同芒果布甸喎


好香呀.




沿古道下坡,再沿引水道走約十分鐘可見「生態園」,裡面有大量蜜源植物吸引很多蝴蝶到訪,亦是觀蝶的理想地。 但我地無行入去「生態園」.

經過一段長的引水道,往清潭上下灌溉水塘。








 


上下清潭水塘的水是用作灌溉之用,環境美麗。


媽咪又利用小畫家合併相, 將整個錦田平原整合一起, 個平原真係好大.


過清潭上下灌溉水塘,達交匯處,就可以下行河背村,要留意警告牌,然後接另一石屎路下河背村。媽咪就係唔記得睇地圖, 差點一直行左去大欖涌水塘呀.


其實媽咪都係跟人家行過路線行, 前段落山, 後段行引水道, 今次唔太辛苦o架


以下有更多有關相片, 歡迎瀏覽http://www.flickr.com/photos/phyllis2210/sets/72157602903467862/

4 則留言:

  1. 我見簡介話有幾段路要著行山鞋行,係咪真係需要呢?
    [版主回覆11/07/2007 11:22:00]其實行最好都係著對合適行山鞋好d, 一般便鞋, 底部比較平滑, 只適合平常逛街, 行山就唔可以抓緊地面, 容易跣腳lor 

    回覆刪除
  2. 呢到又好正呀...薑汁撞奶係唔係好味呀 ? 我都好like食架 ~ 
    [版主回覆11/09/2007 13:54:00]薑汁唔重味, 但奶味夠lor

    回覆刪除
  3. 我都想買行山鞋. 平時穿波鞋行. 但我本身平行力很差.
    如果山路又有石屎段, 又有泥段, 又有碎石/山石段,
    e.g. 大東二東山, 上山時是泥和山石路, 到頂時就係泥...濕草...石混合, 下山時就是石屎梯路.
    咁著咩鞋好??
    波鞋?短筒行山鞋?中筒行山鞋?
    越野鞋,適合香港行山著嗎? 
    [版主回覆07/08/2008 16:52:00]行山鞋比較重ga, 唔習慣, 行耐左都比較腳倦ga. 但有筒ge, 比較保護腳踝lor. 唔怕拗柴
    我地係在行山專門店買越野跑鞋, 比較輕身, 同埋抓地力都好好 ga. 唔好買大牌子,  e.g. Nxxe, Addxxx 果d, 佢地只著重款式.
     

    回覆刪除