2007年11月4日

我的新屋


因為我間舊屋已經變左危樓, 媽咪同細媽怕入冬時, 我早上沒有屋瞓覺時凍親, 所以昨日佢地留低我同婆婆在家, 即刻去買返間新屋俾我喇


嘩, 比我以前間房大好多por 


我以後仲可以學pico 咁反轉肚, 伸直瞓都夠長, 唔駛一定打蛇餅Lor, 希望唔會俾媽咪偷影到走光相喇.....


哈哈, 我平時都係咁披頭ga, 媽咪話唔想我成日扎實頭髮wor, 希望我個浪子樣, 唔會嚇親大家喇.....




7 則留言:

  1. 哈哈,洛洛,間新居好正喎。不過,你記得要閂門,唔係好易走光架。(走光受害者一號Pico衷心忠告,哈)

    回覆刪除
  2. 洛洛,間屋好掂,一定唔會涷親啦

    回覆刪除
  3. 洛洛~你間屋仔10個靚呀~浪子look......i like it

    回覆刪除
  4. 終於買到心頭好...yeah....張床仔唔錯喎

    回覆刪除
  5. 咦 ..個新屋唔錯喎 ..
    仲要係粉紅色o既草莓~
    洛洛..要唔要EE借個草菇過你打格仔呀

    回覆刪除
  6. 嘩..張床好正呀 ~

    回覆刪除
  7. 恭喜你洛洛新屋入伙!
    [版主回覆10/23/2010 22:39:00]L & T, 呢間係三年前o架

    回覆刪除