2007年11月18日

071118沒有攝影師的日子

今日一早, 媽咪好似平常返工咁早出去, 但細媽同婆婆就同我行上觀音山 


媽咪返工, 點解細媽唔駛返工ge



媽咪唔同我行山


我百厭, 媽咪嬲我


細媽, 點解媽咪今日唔一齊行山ge????


我好掛住媽咪呀


細媽: 家家, 媽咪今日有事做, 我同婆婆帶你行山都得ga, 今日由我負責幫你同婆婆影相喇 .    


哦, 原來係咁


Go Go Go la


咦, 呢度有嘜野呢???


XD XD XD


你見到我嗎??


近左d, 清楚未..


o依家見喇.  


呢張木櫈係我小食枱來ga


細媽, tea time ar


我擺返幾個pose 先, 細媽, 你影多幾張相, 實有d 相唔濛ga


我自己落小溪玩水, 同魚魚 say hello hehe


玩夠lor, 係時候起程回家了.




媽咪, 雖然你唔得閒, 但下星期日, 我地又可以再一家遠足喇..




5 則留言:

  1. 洛洛你行行下有冇掛媽咪呢
    不過下星期又一家人一齊去行啦

    回覆刪除
  2. 洛洛,我相信你的媽媽也很掛念你的。

    回覆刪除
  3. 洛洛, 雖然媽媽陪唔到你, 但有細媽 及婆婆 帶你去行山.. 都一樣行得好開心喎~ 真係是陽光小男孩

    回覆刪除
  4. 洛洛,有細ma 及婆婆帶你行山都會開心架 ~

    回覆刪除
  5. 就算媽咪忙!洛洛都有細媽、婆婆陪你游山玩水 仲有 hightea quality of life ar
    呢個高難度動作有d危險呀 小心蛇蛇呀

    回覆刪除