2007年11月24日

好攰

好久沒有在星期六早上, 可以睡至10時.

乖仔每晚總是待我關燈上床, 即走去咬著波, 要我伴佢拋波玩耍, 已經維持大半年, 每日都在疲倦的身軀下過日子, 好攰, 好攰.

想不明白, 每晚收工回家, 都有和佢追逐玩耍, 何解還要待我睡時都要繼續

難道佢真係有強勁魄力同無盡精力

但呢一刻, 佢正躺在我大脾上, 倦倦想睡噃

乖仔, 可否將你嘅作息時間調整下,  媽咪快支持不住了

2 則留言:

  1. 咦!我亦有類似 曾經滄海的感覺
    但有時要硬起心腸、改掉壞習呀
    乖 洛洛不要再欺負媽媽!關燈就要睡教啦

    回覆刪除
  2. 係呀,洛媽,我覺得洛洛係條件反射,佢慣左就會係咁。不過我都明白洛洛會吠,令你好難做......
    或者你下次預早扮上床,咁就可以早些玩完,可能有效喎。

    回覆刪除