2021年9月19日

210919修毛變返BB裝

醫生話我年紀大, 加上庫欣氏症同抵抗力差, 皮膚開始唔太好, 唔好紮辮子, 會好傷毛囊呀, 而且又焗住皮膚唔疏氣, 黴菌易感染致黑色素沉澱.

唔修唔得, 皮膚已經出左好多皮屑, 今早, 媽咪動力幫我修短毛髮.
經過個多鐘, 突然變返4-5歲時長度呀.
先修後腳, 再修屁屁同大腿毛髮. 手, 頸, 下巴同頭髮都有局部修短.
媽咪起初都擔心屁屁同大腿位修得唔太好, 但又可以呀, 我落地去過廁所大小兩便都無黐毛.
我都好配合, 但都好攰, 今日暫時停工, 遲些再修靚D. 
修好毛毛, 我地三母子又上加力食午飯, 返來, 我要用三條毛來醃洗呀.

沒有留言:

張貼留言