2021年9月12日

210912午餐後遇花了哥BB

 昨日全家留家休息, 細媽負責全家三餐.

今早食完早餐, 我又呆呆入睡.

今日加力午餐終於輪到有蟹柳冷烏冬, 大細媽好恨食, 三母子在炎熱下又爬上搵食, 我做陪客咋.
你地食啦, 我想繼續瞓.
食完回家途中, 見有幾個人圍住棵矮樹, 大細媽八卦一望, 原來有隻BB雀在地上, 近住大馬路, 周圍望又唔見有雀爸媽, 唔知邊度跌落地. D人只係望同影相, 媽咪馬上上網搵電話, 嘉道理農場無人聽, 接通愛協, 職員話好多案件做緊, 起碼要兩至三個鐘先到, 叫媽咪搵個紙箱裝起BB雀, 佢地遲些來搵.  媽咪話咁好危險, 唔知會唔會跳出來或有人搞, 可唔可以我地先帶返屋企, 再由佢地1來接, 愛協話或者我地可以直接帶去最近的辦事處. 媽咪決定自己帶去, 問細媽有無膠袋, 點知今日因無預我落地, 所以無, 剛好有位女士聽到, 馬上將手上放食物私膠袋俾媽咪.
媽咪好輕易將BB入袋, 馬上坐的士出發.

望真, 應係花了哥BB, 佢雀生第一次坐的士, 車好震呀.


好快就到何文田愛協, 職員登記左媽咪資料後, 就接走BB.
職員話明天會先送去灣仔總部, 由獸醫檢查下身體狀況, 一般野生鳥會轉交嘉道斑農場照顧, 等康復或長大, 便會放生, 但如果係鴿, 就交漁農處處置. 媽咪臨走前, 再幫BB影多張相. BB, 雖然要你同爸媽分離, 但留你在現場係超級危險呀. 希望你健康成長, 能快回大自然.

沒有留言:

張貼留言