2021年9月5日

210905周日全家步

 今日起身, 又係天晴, 唔會又落雨卦.

行到橋, 都有D熱, 但頭頂無乜雲.
見太陽在遠遠照來, 我在遮蔭下努力行.
但行到文化博物館都攰了.
又無遮擋, 當然上返車車好啦.
其實可以兜個唔落樓梯, 但細媽都係愛用佢強力臂彎, 連我帶車同雜物落去.
媽咪話見對岸多樹蔭, 我地都係過去好.
呢度整路好耐, 好耐無來.
無左打咭位, 難影到河畔靚相.
呢度都好耐無坐.
坐多陣.

婆婆, 休息下先啦.
都係到瀝源橋就回大圍.
望對面, 見唔到朋友仔來, 但我地就遇到菲菲媽, 原來菲菲入左院, 希望佢快D好返.
等婆婆去廁所.
點知大細媽又去, 佢地話到大圍就可以直接去的士站, 唔駛又去廁所.
呢邊係舒服D, 當行到文禮閣, 竟然又落雨, 媽咪唔開遮同雨衣, 快推我去橋避下, 好彩今次係過雲細雨咋. 婆婆都可以滋油咁行. 又係直去加力, 今日要大沖涼清潔, 有排搞.

沒有留言:

張貼留言