2021年5月23日

210523星期日早餐日

 又星期日喇, 我地又早出來.

今日7 點左右到, 開始有點熱, 我地快閃行個圈就去食早餐.
途中, 細媽抬頭望, 假蘋婆結果, 顏色好鮮艷, 引到佢望.
就係我身後棵樹囉.
行一陣就夠, 太熱, 都係上車好.
快步來到瀝源橋嘆下涼風.
回程時, 我都係坐車.
我不知坐得幾舒服.
臨尾一段, 有遮擋, 我又行一陣.
真係快閃呀, 唔夠兩個鐘, 婆婆都夠皮啦.
又回到加力, 媽咪見有檯, 馬上坐低等我地行來, 仲同老闆及姐姐打個招呼先.
佢地各自點餐, 媽咪點早晨全日餐, 每款食物都可以改動刪減, 係街坊店先可以咋.

沒有留言:

張貼留言