2021年5月16日

210516星期日定去新飯堂

 入夏後, 天氣太熱, 細媽話要早出發.

但我要飽肚後食藥, 點都唔會可以太早, 來到, 去埋廁所, 整頓下, 起步都7 點 9.
今早, 大人未食早餐呀.
我就食左, 又可以行下坐下車.
咁熱, 行去俾婆婆去廁所後就回頭.
瀝源橋下, 有風吹來, 好正.
婆婆, 等緊你呀.
快D行呀.
你地都餓啦.
婆婆, 好似無肚餓咁, 行得好 hea.
細媽預備左冰包俾我, 一陣食早餐就唔怕.
又係邊度落車, 邊度上車.
由1/5勞動日帶過婆婆去加力飯堂, 婆婆又滿意, 我地決定改飯堂地點喇.
因我已經食過早餐, 來到食左少少雞乾同飲水就得. 有冰包墊同風扇吹, 真係好舒服, 你地慢慢食, 我瞓陣先.

沒有留言:

張貼留言