2021年5月2日

210502星期日

 星期日, 又係例牌啦.

今日都會同昨日咁.
大圍出發, 大圍走.
但路線有少少改, 今日由沙田官中條橋行過溱岸 8 號.
細媽話呢邊無咁曬.
婆婆, 今日都唔會行太多, 唔駛驚.
我就享受坐車樂.
有風扇吹住, 好正呀.
到城門河第一海濱花園止步.
我小休, 等婆婆去廁所.
唔去瀝源橋就回頭, 係咪行少好多呢.
我繼續在陽光位就坐車.
有遮蔭位就行.
為左唔駛婆婆太攰, 我地等婆婆在公廁先行方便, 直接在此坐車走.
今日又帶婆婆直接坐車來到加力飯堂呀.
媽咪點左邪惡全餐.
11:30前, 我地可以點早餐, 好多野食呀. 婆婆都話好味, 咁我地以後咁再來多D.

沒有留言:

張貼留言