2021年5月9日

210509母親節快樂

 今日係母親節, 因為媽咪早上要去幫手派花, 所以, 我地等佢返來, 再出動.

已經成10 點半, 以為婆婆怕熱, 佢都肯出來呀.
我唔識去買野, 母親節無送禮物, 送驚嚇啦. XDXD

實情係細媽幫我梳頭髮紮辮仔太前, 太陽帽就擋住眼睛, 媽咪幫我整過, 我又 fing 頭, 咪出事囉.

今日真係好熱呀, 影相要企在遮蔭位.
我怕熱, 都係在有蓋天橋行下就算, 其他時間, 坐車吹風扇, 細媽仲安排左冰包俾我呀.
天氣熱, 只係出動食下野就夠.
我地又係到加力飯堂, 剛好有位同有遮陽.
細媽仲拎多郭風扇俾婆婆食飯時吹下.
突然門外餐檯有人走, 我地馬上轉位, 坐正風機旁, 好舒服咁, 全家嘆個美味午餐呀.

老闆同飯堂幾位姐姐/哥哥都認得我地喇.


沒有留言:

張貼留言