2020年12月25日

201225聖誕在獅子會

 今日係暖暖聖誕節, 細媽怕婆婆唔出, 利誘佢出來.

我地簡單行下獅子會都好吖.
今日戴頂聖誕帽, 係細媽做的第一帽, 2009年整, 佢昨晚搵返出來.
但年代久遠, 膠水硬化, 我扭下個頭, 就甩左粒白波波.
都唔影響.
我地入來, 在鳥語花香食早餐後, 開始行.

先去第一個場.
來到, 個水池無晒浮萍同鳥, 婆婆無得餵魚, 好失望.
點好呢?
好彩, 另一個池都有. 下次點利誘呢?
明明話有陽光, 我地起身時, 好多雲. 現在都係.
天陰陰, 唔凍, OK啦.

行下, 影下.



時間差不多喇.
同楓香樹影埋先.

走喇.
唔想婆婆行太多, 我地先坐小巴, 到市區再轉的士直來飯堂.
限聚令下, 分開坐囉.

聖誕節, 當然要食大餐. 媽咪見有二人餐, 哥哥話夠我地三個大人食. 餐飲得兩杯, 佢地送多杯熱朱古力俾婆婆呀.
今日好開心, 齊人.
下星期五係2021年, 當日預報會凍, 唔知點呢?

沒有留言:

張貼留言