2020年12月19日

201219久違的赤徑

 今早起身唔夠12 度, 一早無預婆婆. 好耐來赤徑, 簡單行落去, 我當然應付到.

來到北潭坳, 比市區凍, 加上好多人在此起步, 細媽抱我行一小段.
見無乜人, 又平路, 開始自己行.



細媽昨晚發現頂鹿太陽帽, 佢先記得整過.
所以要戴呀.
見落斜岥幅大, 細媽唔想我行, 我上返車.
細媽真係好錫我.
到海邊了, 行出河口望下.
因我無打預防針, 媽咪唔想我行入草地, 只係影張相.

過村.
真係無來, 睇返, 對上一次係20-08-2016. 

無得出去旅行, 多左人行山同露營, 小碼頭都積左好多袋垃圾.

去露營區進發.




今日天氣都好, 係凍咋.


又好好風.


環境唔同左.


好多人扎營.

行去碼頭先.
赤徑灰窯, 附近的樹木清除左, 容易見到.
見仲早, 快到碼頭又返轉頭.


我地預搭 11:20班船, 仲有時間.
要消磨下.

媽咪, 夠鐘未呀 ? 一望, 11:12, 細媽見有船快到, 我地馬上飛奔. 我跑唔郁, 媽咪馬上抱我走.
好彩咋, 時間剛好.
入來的人坐滿船, 走時, 連埋我地, 得 7 個人.
位好多, 任坐.
到碼頭, 見到的士, 馬上上車, 好快回市中心. 今日在小巴站旁食午餐.
雖然行左唔夠兩個半鐘, 都好夠. 返來清潔, 要休息下呀. Zzzz

沒有留言:

張貼留言