2020年12月13日

201213舒適周日步

 下周回凍呀, 襯今日暖, 要婆婆出來行下.

溫度適中.
但限聚令下, 我要同婆婆保持距離.
婆婆, 你都唔好自己行太遠.
我要停下去影相.
婆婆, 你八乜呀 ?
我地要趕時間呀.

行完就可以.......嘻嘻
諗起每星期行完後節目就開心.
吸啖清新空氣先.
我聽到細媽話行到橋底就返轉頭呀.
咁一定係最近一條啦. 我一打完咭, 即飛奔轉頭.
快D返屋企先.

點知, 返到屋企, 清潔好, 細媽出去買今晚晚餐, 媽咪卻換衫沖涼, 唔係等細媽返來就出去咩 ?

原來, 因為二人限聚令, 今日改去飯堂外賣, 仲有85 折, 佢地唔帶我出去, 我咪少左個開餐節目囉😞

細媽: 唔好唔開心, 下星期照返舊啦.

沒有留言:

張貼留言