2020年12月6日

201206三母子限聚令下周日

今日暖好多, 星期日, 例牌啦. 二人限聚令下, 都係我地三母子行就算.

搵個位俾媽咪食埋個包先行.
細媽抱我行去健身區廁所, 裝埋先.
好耐無來呢度起步了.

無陽光, 少少涼啦, 但又唔駛著衫.
陽光曬下, 係好舒服.


到沙燕橋, 平時就轉頭, 今日當然向前.
媽咪話今日遲左到, 一於慢行去大圍.
小休下.
時間應可調校到飯市.
今日唔返屋企住, 直去飯堂.
但都唔Hea 得.
因為都要預等位.

我今日揀直行, 唔過河.
今日慢行兩個鐘, 全程都係我自己行, 大細媽都讚我叻.
比飯市早了少少到, 時間剛好. 見咁快佈置好聖誕節裝飾, 諗緊, 今年係咪會渡過好平靜的節日呢 ?

沒有留言:

張貼留言