2020年12月5日

201205山頂下薄扶林水塘

今早係入冬最凍一日, 怕婆婆凍, 加上二人限聚令, 留婆婆在家. 大細媽希望我仲可以自己行, 同我多去走走.

好耐無上山頂, 比以往寧靜.
比想像中暖.
但都係陽光下會好D.
簡單D, 由此落薄扶林水塘.
對上一次已經係 2013-01-13由此路落, 但無去水塘.
 2012-11-10, 就先落到水塘, 但就係轉左入另一個位落.
仲係凍.
行左一段路, 可能係斜落, 有D攰, 細媽抱抱.
抱一段, 又自己行下.
始終年紀大, 唔可以長征.
但直落下, 雖然沿途, 我周圍八, 都好快到.
好耐無望呢個水塘呀.
拖住行, 都係行左一個鐘多咋.
咁快到水塘.
咁就走?
一於又上返山.
石級, 當然係有人力車抱上.
媽咪: 嘩, 天梯呀. 

細媽: 我地以往行山, 都行好多啦, 只係呢幾年無行咋.

來到草地.
我好興奮掘地, 搞到成身草同泥沙.
行上少少, 我地在分岔位, 行邊呢?
媽咪決定轉左行一段, 到上山位轉頭.
又石級, 又碎石, 行左一後, 又上車. 
到上山位, 途中平路又行返.
又到草地, 小休一陣就落回水塘.
今日輕鬆郊遊兩個半鐘, 好開心. 
下星期六又要呀.

沒有留言:

張貼留言