2020年12月12日

201212清快塘賞紅楓

 二人限聚令下, 婆婆都唔想出動. 既然係咁, 我地三母子就自己去遠D. 因為入冬, 大棠迫爆人潮睇楓香. 我地唔會咁傻啦, 不如直接去深井.


由深井村上, 要行樓梯同斜路, 細媽有心有力, 我舒服坐私家車上.
到平路, 就開始自己行.
有梯級由細媽抱.
上山途中, 已見紅楓香.

對我來講, 上斜都會攰.
細媽好滿意揹我行.


到清快塘喇.
冬青又見紅豆豆.

來左清快塘 10 幾年, 呢兩個池終於可以成功長滿蓮花.
而呢條楓香路, 由小樹變高樹.













影夠喇, 要行去涼亭.
到涼亭小休, 今日媽咪出門, 竟然漏左帶雞乾, 好彩我食左早餐先出來咋.
未夠10 點, 咁快落山咩.
不如行多段泥徑啦.
好耐無行泥徑呀.
我論盡豬, 有石頭位或石級, 細媽抱.
大斜行就D, 平路無問題.
出到大路返轉頭.
回程.

回到涼亭, 多左好多行山人.
大細媽見人多, 戴返口罩先.
回程都攰, 上車先.

逆線或後面都好多人, 係時間走.
落山時, 又係平路先行.
細媽話佢可以抱到我, 都會希望同我去多些地方. 婆婆年紀大, 行山會攰, 等星期日先同佢行城河.
起初, 細媽諗住行完, 返屋企飯堂. 但媽咪話難得來深井, 去懲罰呢間光榮冰室啦.
好埋, 後面有店舖, 臨時買返包雞片俾我, 咁一齊有得食先開心呀.
好耐無玩成四個鐘先食飯, 回程好攰, 坐車時, 已經Zzzz

沒有留言:

張貼留言