2020年2月8日

200208元宵步

又到周六, 原來今日係元宵節, 但我地都係照舊來城門河行下.
出門時, 全家戴口罩, 來到城門河, 人較少, 全家除下口罩, 呼吸下新鮮空氣.


大細媽怕我腳仔未埋好口, 幫我著左厚襪, 行到比較乾爽位, 先俾我落地行.

傷口埋左有少少焦, 但都要小心.

我無走無跑.

去到文化館外隧道口, 又見長尾雀, 佢地應主要在附近活動同棲息.

過小橋, 真係好大風, 媽咪話好彩出門前, 換返件褸咋.
又好彩, 婆婆話夠暖.

等婆婆時, 又打咭.

希望腳仔快好啦.

有無覺我唔同, 因為細媽掛住摺報紙, 唔記得拎太陽帽, 佢自己頂帽都漏左.

雖然係多雲陰天, 但仍覺有紫外線, 細媽眼鏡黑晒.


我就朦下眼.


婆婆, 你攰未 ?

都好快行完.

打埋咭, 直衝飯堂.

細媽, 我要上車呀.

午市都唔算少人, 我地都搵到位, 快快食完, 早些回家休息呀.

沒有留言:

張貼留言