2020年2月16日

200216冷風冬季季候風南下

昨日返去在和暖下沖涼, 昨晚就突然大狂風大雨.
以為今早會好凍, 但唔係想像咁囉. 婆婆怕凍, 唔肯出來, 惟有我地三母子出來行下. 


媽咪唔想我行得太污糟, 到比較乾爽位先落地.
嘩, 好大風呀. 好彩有件厚褸, 夠暖.

細媽話隨我點行, 我又係要過呢邊.

好藍天.

又好風.



當坐低休息時.

媽咪發現遠方的大霧山有雲海.

可惜相機影唔到太遠.

唔可以偷懶, 要行多D.


轉返沙田市中心公園呢邊繼續行.

行星期六會好天又和暖, 唔知可唔可以去港島行.

我地仲等緊物資運來, 希望收到, 可以實現我地另一計劃.

太陽開工.

大家都好開心.

仲有轉到呢度, 又快到開心時刻.

到飯堂, 平日坐開張櫈, 都同昨日同一位置, 但有人用來放袋, 媽咪費時問人, 今日坐呢張啦.

沒有留言:

張貼留言