2020年2月15日

200215腳癒行得好輕鬆

食晒藥, 腳仔傷口都埋左口, 今日可以自己行下.


今晚會開始轉凍, 新年前沖完涼後, 一直凍, 加上腳瘡, 幾星期無正式沖涼.

細媽話今日返去要大洗, 沖乾淨, 驚聽日太凍沖唔到.

咁, 我一於盡情行.

婆婆在後跟實.

其實來到大圍, 都感覺有微微雨粉.

預左, 唔驚.

點都要捉婆婆出來郁動.

我決定, 要由呢度過對岸.

又有木棉花, 但今年好似唔太密.




打完咭, 又過返另一邊.

因為唔可以出來, 咁快行去飯堂.

兜遠去沙燕橋.

今日又撞到叉燒婆婆晨運, 自從叉燒走後, 婆婆都會出來見下其他毛孩, 佢途中遇Mimi 一家一齊行.

我地玩玩下, 又見另一朋友仔.

好開心, 同朋友仔玩左陣, 我要行喇.

心急呀.

夠鐘喇.

又有雨點.

急步行.

又撞返呢位妹妹, 你唔好跟我呀.

今日早返少少到, 因為除左媽咪幫我沖涼, 佢仲要整雞乾, 否則下星期無得食呀.

沒有留言:

張貼留言