2019年5月25日

190525三母子漫步城河畔

婆婆去左旅行, 大細媽驚得我一個全日在家會驚, 輪流放下午回家陪我.
今次婆婆旅行, 我五日都好乖, 每個早上, 目送最後返工的細媽, 無吠叫, 因為佢地同我講, 下午就返來, 我知道佢地唔會離開我.


等左五日, 周六就有大細媽全日陪.

話可能有驟雨, 都唔敢去其他地方.

城河都好吖.

今日又玩新動運設施.



下星期, 又可以同婆婆再玩.


會唔會行行下落雨呢 ?


天氣好怪.


一路行, 頭頂無雲, 只有陽光.

起步時, 都曾經有微微雨粉.

遠方厚厚雲.

都係唔好行太耐.

打下咭.

行多少少路.

都唔明點解D人要鋸斷條榕樹根, 樹根再生能力好高, 今日見生出嫩根呀.

等多陣.


時間夠.

回頭.


早搵位.

今日又可以坐風機位傍, 因為早到左, 姨姨都知我地想食午飯, 佢話餐單快出喇, 大細媽好想知今日食乜野. 我無佢地咁頭痛, 因為我有至愛雞肉乾呀.

沒有留言:

張貼留言