2019年5月19日

190519提早出動晨運

熱了, 媽咪提議早些起身去晨運, 但又怕要 5 點起床, 細媽話咁先試 6 點啦.
來到小瀝源, 整好裝備, 起步未到 7 點半.


今日, 當然要著埋 cooling coat.

我同婆婆拍住行.

真係難得婆婆唔走遠.

以為呢幾棵鳳凰木, 受上年山竹摧殘, 今年唔開花.

終於有呀, 雖然唔係以往咁茂密.

都唔差啦.

來到石船, 終於有人肯搬走晒D殘舊假花.

太正了.

我又點忍得住呢.

DSCF1575

正.


城河畔的健身設施, 終建好, 可以使用, 婆婆玩緊耍太極.

全家齊齊試下, 我就睇住佢地啦.

一共有兩個位置, 我地又轉來呢度, 就近有廁所呀.


唔係所有都適合長者, 單係呢款, 都有兩個距離, 適合不同高度人士.

DSCF1582

呢個都係長者合用.
DSCF1583

玩到幾開心.

因為咁, 今日肯定遲去飯堂.


今日比較怪, 成日見婆婆在附近.

點解呢 ?

婆婆 : 我仲未夠鐘食藥, 當然要跟實你地啦.

唔怪知得啦, 食完藥, 婆婆已經飛步走.

好彩, 我快過佢.



咦, 點解前面有兩個著住 Cooling Coat, 望真, 係好耐未遇到的小寶兄弟.

細媽問左婆婆, 應係流汗多, 唔駛去廁所住, 即係可以直去飯堂.

婆婆, 快快.



媽咪, 你行先啦.

媽咪早一步, 搵到個風機位, 剛好最好風的檯, 有人又走, 媽咪又轉位.

陣陣風吹住, 好舒服呀.

沒有留言:

張貼留言