2019年5月1日

190501明朗天下的五一

一星期前, 一直預告話今日會狂風雷暴, 一早預無運行.

本來話星期二係晴中, 間中有驟雨, 點知, 雷暴警告由10:00掛到 14:00.

最係提早左雷雨, 今日就轉晒天氣.


花花同我一樣咁燦爛.

睇來, 唔似會有雨.

石船水池搬走左D假花, 一片草皮, 我見到就開心, 好耐無鑽草地.

鑽完一輪.

好爽呀.

成個醒神.

對岸有光, 唔怕鴛鴦面

婆婆, 影張相, 跟住, 你可以行先.

而我就慢慢行.

尋櫈之旅.







難得有長草.

襯草仲未被割短, 打下咭先.

好少見到咁長.


今日都幾熱, 而雷暴就沒左.

婆婆又在老地方等我.

而我就等細媽.

出來未呀 ?


見喇.

走得.

次次, 我都好心急.

僅係, 民以食為先呀.

沒有留言:

張貼留言