2019年5月13日

190513佛誕補假輕步行

今日雖然係周一, 因為係佛誕補假, 照舊來城河行下.


昨日好曬, 今日又多左雲, 咁就舒服多.

微微風, 好吖.

我地兩婆孫要影張合照先, 一陣, 婆婆又走到好快.

草地呀, 又可以鑽.



DSCF1524

爽晒.

雖然每次鑽草, 但大細媽見我開心, 都少反對.



都話啦, 婆婆在我好前了.


當然唔追.


輕步行.

無陽光曬住, 風吹來都好好多.



打咭地, 跟住匯合婆婆.

細媽, 我同媽咪先趕好搵位.

婆婆都跟到住我.

時間夠了, 婆婆, 你慢慢來啦.

好彩行快步, 搵到張檯, 比較好風位置, 吹來舒服.
現在, 飯堂可以擺放檯位少左好多, 次次都要趕, 咁都好, 我可以有借口, 唔好行太遠呀.

沒有留言:

張貼留言