2019年5月12日

190512母親節在川龍

兩星期前, 婆婆電視介紹川龍飲茶, 婆婆話好耐無去過.
但今周初話可能有驟雨, 我地就敢提有此安排, 免得真係唔好天, 就來唔到.
驚焦位, 我地7 點半就出門, 剛好在 8 點前到左川龍彩龍茶樓, 仲有檯俾我地揀.


搵個靠邊位, 又唔怕有太陽曬到, 仲有清風吹.

原來都拎左好多碟, 又左加碼.

婆婆, 滿足乎 ?

唔可能山長水流入來, 只係飲茶. 附近有條川龍家樂徑.

我細個時, 媽咪都知有呢條家樂徑, 但好短, 半小時咋, 所以一直無行過.
今日就慢慢hea 下啦.

因已在大自然, 自然見好多不同植物.


起步又真係唔難.

係有少少石級.

每級唔高, 真係適合老幼.

因為有D熱, 我唔太想行級.

有老人優惠, 私家車呀.

婆婆, 你唔駛羨慕, 你仲後生, 俾心機.

好彩唔難.

婆婆應付自如.

似快到頂.

有觀景台.


可以望遠遠.



太好陽光.

落返去喇.

熱熱, 又上私家車.

好簡單就行完.

仲早, 去邊好呢 ?

走去菜田望下.

好耐無來, 多左好多瓜棚.

婆婆起初話行去城門水塘, 長程呀, 我地又無預水同埋 cooling coat.

行下就要回頭.

到涼亭就折返.

入夏了, 下午會有 29 度, 都係早些回家好.

遲些有興趣再來啦.


無雲, 唔好在陽光下留太久.

差唔多了, 回家.
















本來打算先坐小巴到荃灣, 再轉的士. 嘩, 有的士在我地面前落客, 當然立即跳上車, Good Luck.

沒有留言:

張貼留言