2018年9月1日

180901步堅持

又話今日會見陽光, 預左遲D起身才出門, 換好晒衫, 大雷雨又來, 等呀等, 婆婆想縮沙.
我地唔想婆婆變成一尊石像, 細左雨, 堅持出來.


我地住的士入到大圍, 雨又大, 但我地在車軌橋底下行,都可以.

細雨, 濕身, 無有怕.

為的是希望婆婆多郁動.

今日水位好高喎, 白鷺都飛到呢邊企.

衰左, 大聲左, 嚇親佢地.

細媽見雨中, 我上返私家車.

婆婆大個女, 自己行啦.

細媽話唔出來, 無午飯食.

好彩婆婆無偷懶, 肯出動.

細雨, 我又可以行下.


到飯堂, 濕晒下身.
連頭都濕, 唔緊要, 返屋企梳洗下就得.

只要婆婆肯出來, 我就開心, 濕身, 駛乜怕.

吹乾身, 我又等細媽陪瞓.

等到幾時呀.

細媽, 得未呀, 幾時上床瞓.

雷暴警告, 由早上 7:55發到現在, 中途仲有過黃雨, 快黃昏, 究竟陽光去那兒呀 ?

沒有留言:

張貼留言