2018年9月9日

180909說的秋意

話說今日會降低 10度, 最低至 24 度呀. 
24 度唔係熱, 無太陽曬住, 應該好舒服.


可能婆婆昨晚瞓得唔好, 有少少暈, 大細媽猜婆婆可能太早起身, 又唔食早餐, 缺少血糖.
媽咪驚得婆婆在家呆坐, 都係提議婆婆出去走動下, 有事, 起碼即時知.

大細媽話試下唔帶冰包, 唔著 cooling coat, 都可以呀.


我大踏步, 婆婆慢慢行.


我地都唔係趕時間.

今日雲多左, 望唔到藍天.

但好好風, 都可以叫秋天卦.

但又真係踏入秋季呀.

好舒服呀.



婆婆已經無乜事了.

佢行左好遠.

我要追返先.


婆婆, 點呀 ?


婆婆 : 無乜事喇, 乖.

 係呀, 我好乖.

陪婆婆行.

中途有櫈, 婆婆就休息下.

我又陪下囉.

今日, 婆婆又醒目地, 先慢行去廁所.


我同樣去行多陣.

始終都要郁動下.

打個咭.

下星期, 好似有風暴靠近來, 星期六同日都熱返, 要諗諗下星期點先.

我地快步到飯堂, 細媽, 呢度呀.

婆婆搵到個好位.

又可以吹住風開餐呀.

沒有留言:

張貼留言