2018年9月8日

180908秋來了 ?

冷鋒昨日來到香港, 氣溫會明顯下降, 但昨日下午都30幾度啦, 降 10 度, 咪舒服囉.
細媽話今早睇天氣先決定幾點起身.


半夜雷暴警告, 雨集中在港島, 所以都係瞓多陣, 出來城門河.

8 點幾起步時, 27度左右, 算可以.

陽光柔和左.

今日叫婆婆跟貼我.

一齊行, 係咪好D.

到河邊, 有陣陣風.

秋風 ?

藍天.

暖陽光.

陣陣風.

秋天來了嗎 ?

婆婆, 入秋, 快秋涼.

可以諗下去郊遊喇.

婆婆 : 都唔駛我諗, 你阿媽會安排啦.

係呀, 我只係關心, 幾時開飯.

茅草又出花, 真係代表秋快來.

河畔都有茅草, 唔駛跑上高山.

因為要婆婆行高山, 現在有點吃力呀.

婆婆今日精叻左, 自己先行去飯堂附近廁所, 再負責搵位. 我地就去打咭, 再去搵婆婆.

婆婆, 我來喇.

婆婆今次無企在街等, 識搵返我地坐開個位, 叻婆婆.

沒有留言:

張貼留言