2018年9月22日

180922山竹後的大潭

上星期日, 山竹摧毀了香港很多樹木, 屋企樓下的大樹經上年天鴿後, 今次更進一步倒下或折斷.

今早來大潭, 想睇下風災後情況. 大閘門前, 竟有部私家車停泊, 擋晒條路, 漁護署叔叔想駛車出去接員工都出唔到. 另一漁護署職員的私家車一樣入不來. 叔叔話D人太離譜, 如果係有意外, 救傷車入唔到郊野公園救人, 點算. 其中一個漁護署女職員, 以前做過警察, 用衫遮手來試開架車, 竟然係無鎖.

昨日有單持刀搶錢案件, 當大家都猜係咪失車時, 有兩名女子帶著兩小孩, 一個手抱, 一個坐BB車, 由郊野公園急急行出來, 其中一個女子急住行去部車, 連BB車都放手, BB車即溜後, 好危險. 果時, 所有人都鬧爆佢地, 但該兩女子似唔識聽咁, 行山客就話 : 你唔識廣東話, 我講英文, 你唔識英文, 我講普通話. 兩個一聲對唔住都無, 立刻上車. 部車咪係我身後著燈倒後緊囉, 漁護署部車仲等緊佢呀.


今日比較熱, 好彩有點風.

一起步, 已見好多大樹連根拔起.

今日跟上星期一樣, 直落到大潭道.


婆婆見楓香樹斷左好多樹杈, 一路嘆息.

但我地要向前望.

因為呢段路比較多行山客, 所以, 好多斷樹都鋸左, 以免令行山人有危險.

到水塘.


呢段, 好多倒樹未能及時清理.

咁我地繞另一邊去大霸望望.

婆婆掛住望大金魚怪.

到燒烤場, 我地行去另一小霸望流水, 因好多樹倒下, 媽咪抱我行來.

好怪, 得一邊有水流.

在燒烤場小休, 要繼續行, 呢度好多枯葉都未清理, 但沿路唔太危險.

呢度好D.

到另一個楓樹下燒烤場.

上星期仍茂盛翠綠的楓香, 其中一棵, 樹頂折斷了.

上年已經吹爛好多, 今年又係咁.

中水塘下的水位滿晒.


以往, 無咁快見到遠處大霸車路, 現在樹斷左, 望到呀.

天氣接近中午仍好熱.

快快行.



太好陽光.

好彩就到大潭道.

玩左兩個半鐘, 夠了.  要安頓, 去坐車返屋企飯堂喇.

沒有留言:

張貼留言