2018年9月23日

180923山竹後的城河畔

上星期日, 山竹亦都令城門河水位高漲.


今日來睇下, 樹木受損程度.

落車時, 附近D樹都斷晒.

在小瀝源河旁, 行人路都便塌下樹擋路, 我地要行出單車路.

樹在花槽, 根無位向下生長, 倒下.

石船上周變成小島, 假草皮同花可能吹走左, 換左新.

來到河畔, 呢個位, 之前, 樹蔭都多呀.

公廁外的一片休息地, 都好多泥, 而且多塌樹, 要轉到呢度小休, 但成地都一樣多泥同枯葉.

前路點呢 ?

樹樹點呢 ?

真係好多泥同枯葉.

沿路都係塌樹.

好多都係連根拔.

好少根咋, 明明係大樹, 想唔到樹根咁淺.

前面好多橫卧樹.

幾十年樹都無左.

除左我, 全家都要彎腰捐過去.
MVI_1223

婆婆話好心痛.

我地都係呀.

往時在樹蔭下行.

今日好多位都無樹擋陽光.

原來, 好多樹都生長在階磚上, 榭根無地方伸展, 怪不得受唔到力, 連根拔.

少見的雀鳥.

全段路, 都好多泥呀.

又曬, 我一見呢個樹叢位, 立即跳上坐低.

俾植物包圍, 好涼快, 真係唔願走.

媽咪話熱就打埋咭回程, 婆婆已經早一步, 轉左去飯堂.

隻雀仲未走喎.

唔通等魚游過 ?

媽咪, 點解今日咁熱呀, 我唔想行, 你抱我啦.

今日竟然早到飯堂, 飯市未到, 坐坐等先.

返到屋企, 媽咪出露台, 想同盛盛打下招呼, 原來, 佢D朋友仔又上來同佢傾歇呀, 雀籠門開住, 盛盛都唔願走出來喎, 唔知佢地成日傾乜呢 ?

沒有留言:

張貼留言