2017年11月19日

171119不能停的輕步行

除瘤後, 今日係第四次出外.
昨晚有雨, 大細媽半夜都留意雨停未, 地乾未.
因為地濕勉強出來, 就算大人可以活動, 但我又唔可以落地行, 我會好唔開心. 所以都唔會出街.


9 點幾, 見雨粉粉少左, 天見光亮, 全家又整妝出動. 可以出動的日子, 係點都唔可以停.

有冷鋒到, 細媽都就埋長袖衫, 過橋大風, 抱住我飛奔過.

婆婆都跑快左.

見地面合適, 我可以落地行喇.

無明興奮.

大風吹, 都係合埋口唔會入風入肚仔, 婆婆話入風, 肚仔會痛喎.

隻膠鞋穿左, 變左唔係泡泡鞋, 仲好似真空咁, 地又唔濕, 都係除左算了.

今日降低左好多度.

我又心急想去飯堂, 細媽笑我鬼祟祟, 成個偷蕃薯樣.

我知離沙燕橋好近呀.

明明到橋, 又話要行遠少少先回頭. 大細媽話想婆婆行多陣呀.

行得幾遠吖, 你地都急住去飯堂啦, 唔好只係懶我.

沒有留言:

張貼留言