2017年11月18日

171118輕鬆朝步在城河

今日係除瘤後一星期, 又係去城門河行下, 大細媽想我舒服些, 嘗試唔幫我帶頭罩, 頭罩就袋住做後備, 但佢地唔記得拎膠鞋囉.


我好心急, 但呢度太多硫磺在地上, 細媽唔俾我行住.

終於可以落地, 我唔掘地同鑽頭, 問題不大卦.

又一大群粉蝶在豬仔豆花飛躍.

好多人圍觀.

今晚有冷峰南下, 加埋東北季候風, 下午會有幾陣風.

所以, 大細媽心急, 早早行完就走.

怕地濕, 我唔可以行.

手趾傷口埋左好多.

我又行又跳, 大細媽都係擔心.

返去要盡快洗腳同消毒吹乾.

我頭頂傷口都埋得好.

戴左太陽帽, 都遮晒, 無人知.

今日行, 都無人知我有乜唔同.

只係聽到好多人讚我得意同靚仔.

仲有個姨姨話要買返帽一樣嘅太陽帽俾屋企個小朋友, 媽咪即回 : 係細媽自制, 市面無得買呀.

雖然醫生話叫我留家休息, 但我地點都要帶婆婆出來走走.

唔可以行山.

出來行兩個鐘都唔錯.

跟住去食午飯, 全家都心滿意足.

沒有留言:

張貼留言