2017年11月10日

171110除瘤記二

25/10續牌仔時, 醫生姐姐都講過, 手趾肉粒同頭頂魚蛋, 基本上, 我唔搞, 可以唔做任何野.

但11月初, 我覺得手趾肉瘤唔太舒服, 又係成日用脷仔搞到粒瘤仔又紅又損, 皮仲變黑左又甩埋流血. 

上次係今年 13/2 除瘤, 大細媽本來唔想我咁短期又全身麻醉, 但著左襪仔都係頂唔到成世.
上星期日, 商議後, 媽咪拍板幫我再做小手術. 佢話好過每日提心吊膽, 肉瘤發炎, 令血液有毒素. 壞打算係再全身麻醉後, 我會蠢D喎, 我又唔駛返學, 唔緊要啦. 因為驗血無耐, 可以直接約手術期, 最後, 約左今早由細媽帶我去診所.

在家磅重係 5.8 kgs, 診所又係同磅數, 即係診所個磅無錯.
醫生姐姐檢查過, 話反正做開手術, 可以連魚蛋一併割除. 因為手趾肉瘤長得快, 可以考慮化驗係良性定惡性, 魚蛋就似老狗水瘤, 可以唔驗. 大細媽商量後, 決定按醫生提議, 其實大細媽都諗過, 一次除埋魚蛋, 只係擔心我變地中海.

清醒了, 大細媽飛撲來接我返屋企. 佢地見我一刻, 我仲好迷糊.


地中海樣, 唔知幾時先長返長頭髮.

好似婆婆上次除魚蛋, 位置又一樣. 仲唔係兩婆孫咩.

好彩唔太樣衰.

魚蛋唔駛驗, 醫生姐姐交返俾媽咪.

直徑成 1 cm, 厚約 0.2 cm

好似有毛豬皮.

 至於手趾肉粒, 早在 8 月尾, 我已不停開始用脷仔搞, 成日整濕.

3/11 終於又玩成咁, 就係大得快先擔心.


左手剷晒毛, 從來未試過.

見到手術線.


兩星期後先可以拆線, 仲未知化驗報告會幾時出.

暫時, 呢兩星期唔可以濕水.
好彩媽咪醒目, 星期四晚手術前一日, 幫我洗定白白先.

沒有留言:

張貼留言