2017年5月30日

170530龍舟節郊遊洛在大潭

今日係端午節, 又叫龍舟節. 但細媽見今個星期六同日都唔會好天, 最多只可去城門河, 所以, 今日安排行下大潭水塘. 


今年無得睇龍舟賽了, 唔知黠解, 我都好鍾意睇.

咁郊遊, 唔怕人頭湧湧, 我混在人腳中, 都好易踩親.


以為一早會有陽光, 媽咪帶定 cooling coat. 但來到陽明山莊, 好似又入左仙境咁, 雨粉飄飄, 其實應該拎雨衣來先啱. 我四手腳都肚仔都濕濕了.

好彩, 落低到大潭水塘附近, 濕氣少了.

塘水好混濁, 相信好多山水左泥土流入水塘.

仲見好多枯葉同膠樽.

今日一樣落霸底.

行去柏架山道去大潭篤水塘.

細媽話呢段, 路面無鋪尖沙石, 唔會拮親我腳板仔.

初初, 媽咪擔心剛才在山上有雨粉, 呢段多枯葉, 會好濕好污濁.
但原來好乾爽, 我手腳毛毛已經乾晒.

今日要專心, 唔好 hea.

快快行完.


但到靚景位, 媽咪都係叫我停一停.

影張靚仔相.

婆婆都好開心呀.

每次同位置, 表情都有些唔同, 但心內係散發喜悅的.



不經不覺, 又到最後一條石橋.

又開心嘅一次郊遊樂, 滿足晒.

仲有呀, 年年都會有的.

食過細媽五月粽, 病痛隨即去遠送😜

沒有留言:

張貼留言