2017年5月6日

170506大脷行大潭

早幾年, 婆婆仲未有發現老人病, 我地都少行港島, 但近排足跡, 主力在港島.


因為路線方便, 又唔太長同難.

我有得玩就得.

今日會去到 30 度.

希望早出早回.

今早已經陽光普照.

我都係搵涼亭嘆下.

變了大脷洛, 細媽話要安排 cooling coat 出動.


5 月, 仍有杜鵑花開.

熱熱.

行下, 影相都要坐下.

閩粵石楠

早排仲話襯未熱, 想試下, 睇下婆婆夠唔夠氣行上大風坳, 但已經咁熱, 要等秋來了.

細媽話呢邊樓梯落, 婆婆有欄杆扶, 今日由呢邊落喎.

但婆婆腳板大, 梯級窄, 仲難行.

下次都係對面落好D.


又或者唔由霸底, 改行車路又得.

往時, 呢段少人行.

今日遇到好多行山人呀.

又要入返拮腳路.

好彩只係得一小段.

婆婆, 你唔熱咩 ? 唔駛伸脷脷嘅 ?

太好天, 行去楓香樹下涼亭休息先.

在涼亭旁, 細媽發現有個位, 可以見到大霸, 請纓話抱高我來影相.

猛話抬到手軟.

點影, 大霸都好細.

其實行前少少, 我企在石橋躉, 仲易影啦, 仲唔駛抬我.

今日見好多仙茅花


前日大雨, 水塘仲係好乾.


粉葉羊蹄甲花盛開.


粉葉羊蹄甲花近影.

行埋最後一條石拱橋.

榿葉黃花稔

又到閘口, 今日又完結郊遊之旅, 仲係大脷之旅.
下星期持續有成 30 多度, 周末又好似唔好天, 唔知下周媽咪節可以點呢 ?

沒有留言:

張貼留言