2017年5月7日

170507城河雨中行

昨日好好天, 玩得好開心, 做左大脷仔, 但今早起身, 又比昨日涼左幾度.
晨早呆豬樣, 大細媽成日笑我.

起步位, 一片黃花海.

媽咪見我仲呆豬豬, 同我影多幾張唔同光圈的相來睇效果.

我真係無郁, 等佢話搞掂, 我先行.

見陰陰地天, 無預 cooling coat.

又話陰天, 點解有雨吔 ?😡

雨時大時細, 惟有在橋底等下.

本來今日早出動, 想行多少少路, 現在落雨, 咁改在橋底行.

全家一齊來回轉轉, 等婆婆郁多D.

雨細了, 繼續行.


地面濕晒, 我行到下半身全濕.

媽咪話今日要沖涼, 我鍾意行, 隨得我.

其實我唔鍾意落雨, 濕住唔舒服.

仲未停雨, 仍係毛毛雨, 好彩夠鐘午飯時段.

飯堂唔介意我濕身坐.

但我介意細媽手腳慢, 仲未開餐囉, 快D啦, 喂😀

沒有留言:

張貼留言